Test Conners-3 – kompleksowa ocena pod kątem ADHD i zaburzeń zachowania.

 

Rzetelna diagnoza. Nowoczesne narzędzie.

Skuteczne wsparcie.

 

Oferuję przeprowadzenie badania testem Conners 3 – uznanym

narzędziem diagnostycznym, służącym do oceny objawów ADHD, zaburzeń

opozycyjno-buntowniczych, problemów emocjonalnych oraz trudności w

funkcjonowaniu społecznym i szkolnym. To wszechstronna diagnoza, obejmująca

zarówno obserwację dziecka, jak i opinie dorosłych z jego otoczenia.

 

Dlaczego warto?

Sprawdzona skuteczność – Conners 3 to jedno z najczęściej

stosowanych narzędzi do oceny ADHD i współwystępujących trudności.

 

Szeroka perspektywa diagnostyczna – analiza objawów na podstawie

danych z różnych źródeł (rodzic, nauczyciel, dziecko).

 

Pomoc w planowaniu dalszego wsparcia – wyniki badania są cennym

drogowskazem w doborze terapii, strategii wychowawczych i edukacyjnych.

 

Dla kogo?

Badanie przeznaczone jest dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (6-18 r.ż.),

u których pojawiają się trudności z koncentracją, nadpobudliwością, impulsywnością lub zachowaniem. Diagnoza rozpoczyna się od rozmowy z rodzicem – bez udziału

dziecka – co sprzyja swobodnej i szczerej wymianie informacji.

 

Jak wygląda badanie?

Diagnoza przebiega w trzech etapach:

 

- Wywiad z rodzicem i wypełnienie kwestionariuszy Conners-3 – ocena zachowań dziecka z perspektywy dorosłych, którzy dobrze je znają.

- Spotkanie z dzieckiem – (wersja do samoopisu 8-18 r.ż)

obserwacja oraz przeprowadzenie dodatkowych zadań i rozmów dostosowanych do

wieku.

- Omówienie wyników i wydanie pisemnej opinii diagnostycznej – przedstawienie wniosków oraz zaleceń podczas indywidualnej konsultacji.

 

Czas trwania:

Diagnoza rozłożona na 2–3 spotkania, w tym:

– wywiad i testy (ok. 60–90 min),

– badanie dziecka (ok. 45–60 min),

– konsultacja i wydanie opinii (ok. 30–45 min).

 

Zrozum dziecko lepiej – zbuduj dla niego realne wsparcie.

 

Przygotowana dokumentacja stanowi istotny element procesu diagnostycznego i jest niezbędna do przekazania lekarzowi psychiatrze, który na jej podstawie podejmuje decyzję o ostatecznej diagnozie w danym obszarze.

 

 

Przygotowana dokumentacja stanowi istotny element procesu diagnostycznego i jest niezbędna do przekazania lekarzowi psychiatrze, który na jej podstawie podejmuje decyzję o ostatecznej diagnozie w danym obszarze.

KONTAKT ZE MNĄ >

Empatia Gabinet Pedagogiczny Agata Lüdtke